Sunday, November 16, 2008

INTRO KOLEKSI DE' NIZA


Pertama sekali, terima kasih kerana mengunjugi laman blog kami. Semoga laman blog kami ini menjadi tempat sebagai inspirasi fesyen muslimah terkini ataupun sekurang-kurangnya dapatlah menambah ilmu sbg panduan dlm pemilihan gaya muslimah anda atau pun juga jenguk lah blog kami sekadar untuk mencuci mata mengisi masa terluang.

Zaman broadband yg serba canggih skrg, semuanya begitu senang segala-galanya ada di hujung jari. Rasanya anda tidak perlu lagi perlu berasak2, berpeluh2, tidak perlu bayar parking, memikirkan kos minyak+tol. Hanya dengan klik2 anda selesa+mudah memiliki barangan lain dr koleksi de'niza untuk koleksi peribadi atau hadiah untuk yang tersayang. Dengan berpegangkan prinsip jualan murah sepanjang tahun + berkualiti + ikhlas, kami berharap agar dapat memenuhi citarasa pengguna di luar sana. Kami amat mengalu-alukan cadangan ataupun komen daripada pengunjung semua supaya kami dapat meningkatkan mutu dan kualiti dari masa ke semasa. Kami juga bermatlamat menjadikan cara ini mempromosikan barangan koleksi PANTAI TIMUR di mata dunia.

Kami memastikan barangan berkualiti sampai ke pintu rumah anda. Kenapa bayar lebih dapatkanlah dengan harga yang murah di sini. Mengapa harga kami tawarkan begitu murah? Kami mendapat tudung bawal ini secara terus daripada supplier yang distribute tudung bawal di sekitar KL. Jadi kami tidak perlu menanggung kos transport yang tinggi. Apa salahnye keuntunggan itu kami kongsi bersama pelanggan kami.
Koleksi De'Niza sebenarnya di bawah kelolaan ENZY ENTERPRISE. Beralamat 111, Jalan Permata 2, Taman Permata, 53300 Kuala Lumpur. Syarikat kami ini berdaftar secara sah di bawah Suruhanjaya Syarikat Malaysia. No pendaftaran : 00180281-A.
Kami ikhlas memberi Anda puas hati membeli. Selamat shoppin.

No comments: